Ubisoft sijoittaa jatkossa 20% free-to-play-pelaamiseen - - Gamereactor
Suomi
Gamereactor
uutiset

Ubisoft sijoittaa jatkossa 20% free-to-play-pelaamiseen

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto

Ubisoft ilmoitti aiemmin kuluvana vuonna panostavansa jatkossa enemmän niin live service kuin free-to-play-pelaamiseenkin. Päätös on tietenkin tehty sisäisesti jo aiemmin, ja tuloksina uudesta linjasta ovat muun muassa The Division: Heartland ja Tom Clancy's XDefiant. Uusimman talouskatsauksen yhteydessä (josta raportoi VGC) Ubisoftin toimitusjohtaja Yves Guillemot paljasti uuden suunnan olleen käytössä jo kahden vuoden ajan.

Jatkossa 20% panostuksesta menee free-to-play-pelaamiseen.

"First, around 80% of our current investments are targeted at significantly expanding our premium offering by growing our biggest existing franchises, by building new IPs with a focus on player engagement and social interaction, and by adding blockbuster license entertainment brands to our portfolio.

"Second, around 20% of our current investments are targeted at free-to-play, to expand our brands' universes and bring them to a wider audience across all platforms including mobile, across all geographies including emerging markets, and with multiplayer titles designed to be evergreen."

Ubisoft sijoittaa jatkossa 20% free-to-play-pelaamiseen


Ladataan seuraavaa sisältöä


Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.