Suomi
Gamereactor
uutiset
Half-Life: Alyx

Half-Life: Alyx ei saanut sorkkarautaa, mutta lähellä se oli

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Pelisarja Half-Lifen yksi tunnetuimpia esineitä on Gordon Freemanin sorkkarauta. Jostain syystä tätä työkalua ei kuitenkaan ole mukana uusimmassa VR-pelissä Half-Life: Alyx, ja nyt tuo syys on tiedossa. Puutoksesta kertoi VG247:lle suunnittelija ja ohjelmoija Robin Walker. Sorkkarauta jäi koko ajan pintoihin kiinni aiheuttaen ongelmia. Lopulta oli vain parempi jättää se kokonaan pois.

"We spent a bunch of time experimenting with a usable crowbar in the game, and never got it to the point we were very happy with it. We built a map full of little puzzles that you could do just using the crowbar, and that felt really cool. The hook itself was really problematic. Without any real feedback, it was very easy to have it off-screen and hook it on something and not know, so players would end up hooking it on a door frame as they went through the door, and then start walking away, and we're like, 'Now, what do we do? What's the point?'."

Gamereactorin arvion Half-Life: Alyxista voi lukea täältä.

HQ
Half-Life: Alyx

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä