Suomi
Gamereactor
uutiset
Night Call

Night Call on "dynaaminen ja epälineaarinen" murhamysteeri

Tässä noir -seikkailussa ajat taksia ja jahtaat sarjamurhaajaa.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Puhuimme projektijohtajan ja ohjelmoijan Laurent Victorinon kanssa murhamysteeripeli Night Callista.

"Night Call on hyvin tarinavetoinen peli jossa on noir tunnelma", sanoo Victorino. "Pelaat taksikuskia Pariisissa, ainoana tehtävänäsi on puhua asiakkallesi. Ajan myötä sotkeudut tarinaan sarjamurhaajasta jonka jälkeen sinun täytyy auttaa poliisia nappaamaan murhaaja. Joten kyseessä on tarinavetoinen peli, pulmapeli ja se sisältää joitain taloudellisia elementtejä myöskin. Kyseessä on omalaatuinen sekoitus."

Peli sisältää proseduraalisen rakenteen, joten et ikinä voi tietää ketä otat kyytiisi ja mitä vihjeitä saat tutkittavaksesi. Sinun täytyy tasapainotelle tiedon ja vihjeiden välillä sekä saada tarpeeksi juomarahaa kattaaksesi kulusi.

"Meillä on yli 75 uniikkia matkustajaa pelissä. Olen ohjelmoija ja minäkään en tiedä kuka tulee istumaan autoosi. Pelissä on kolme eri tappajaa, joten se kertoo kolme eri tarinaa. Jokaisella pelikerralla tapaat luultavasti 20 asiakasta, joten mahdollisuuksia on paljon, kyseessä on hyvin dynaaminen ja epälineaarinen peli."

Puhuimme myös pelin inspiraatiosta ja "hyvin erityislaatuisesta intiimiydestä" asiakkaan ja taksikuskin välillä yöllä. Kaksi ventovierasta jotka eivät luultavammin ikinä tule enää tapaamaan toisiaan. Puhuimme myös pelin visuaalisestä tyylistä (mustavalkoinen) ja valinnasta käyttää Pariisin oikeaa karttaa.

HQ

Night Call ilmestyy aikaisin ensi vuonna PC:lle ja Nintendo Switchille, minkä jälkeen peli luultavasti julkaistaan useammalle konsolialustalle.

Night Call

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä